Tema: Re: paleidau geotermini, sanaudos
Autorius: bigT
Data: 2010-11-05 11:57:59
  Kolektorius ~1.3-1.5m, sildomo ploto 140m2, sildomos tik grindys
(parketas/plyteles)

http://www.soften.ktu.lt/~zumbtoma/tmp/elektra.xls

Pernai vasaros sanaudos ir sios vasaros skiriasi del to, kad pernai
spalio 1d buvo isjungtas akvariumas.
Siaip iprociai ir poreikiai nesikeicia, vasara visai nenaudojam el
pirties ir pradedam kazkur tik nuo spalio men.
Kiek konkreciai sueina elektros sildymui - sunku pasakyt.
Skaiciuociau taip: (VID(Gruodis+Sausis+Vasaris) -
VID(Birzelis+Liepa+Rugpj)) * 0.75=~500kWh/men sildymui
75% sildymui,  25% padidejusiam karsto vandens sunaudojimui ziema,
apsvietimui, el pirciai ir t.t.

500kWh / 140m2 * 0.38kWh/LTL = 1.35ltl/m2 apsildyti per menesi

Namas nera labai gerai apsiltintas, palaikoma temp 20-21C.

p.s. is grunto siuo metu pareina apie 9C