Tema: Re: paleidau geotermini, sanaudos
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-09 19:27:56
Aladinas, patikslink skaiciavimo metodika cia islaidos per men ar per sildymo sezona (min 6 men)? Jie per sezona tai su SS  250 lt per metus tai butu fantastika, speju kad tai visdelto per menesi.
Jei imti malkas 3.5 lt/kv.m tai per sezona su 100 kv.m butu 350 lt. Jei malkos tarkime 80 lt/ertmetris (kas dabar gana pigu) tai 4-4.5 ertmetriai. Kas jau stebetinai mazai, bet gal imanoma uz tiek per sezona. Bet velgi labaiu panasu i menesines islaidas.

T:)