Tema: Re: paleidau geotermini, sanaudos
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-11-05 10:10:20
Teisinga veikima- tipo - ar veiks taip kaip gamintojas deklaruoja.
Musu garantija 10000 darbo val.( apie 5 metai n.s.) kompresoriui ir 2 metai
elektronikai.
Scroll kompresoriu darbo resursas 30000 val. Tinkamai parinktas ir
instaliuotas SS vidutiniskai dirba 10-12 val per diena, per 6 men sildymo
sezona ir uztikrina 100% silumos be papildomos elektros energijos, o tai yra
apie 6000kWh  elektros apie 200m2 namui su karsto vandens ruosimu. Tokia yra
10 metu statistika Ochsner SS Lietuvoje.
Mano SS 7-iu metu vidurkis su radiatoriais- 1,42Lt/m2 per sezono menesi.
Kolegu su grindimis - apie 1 Lt/m2.