Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: dede
Data: 2010-09-10 12:04:35
siaip normalia zmogui laikoma 40%-60% dregme.
ziema del sildymo gali nukrist ir iki 25%. dziusta nosis, gerkle - koseji, sloguoji.
kondicionierius irgi dziovina ora; ta dregme kondensato pavidalu nuvarva i lauka arba i kanalizacija. tik kai vasara jos pakanka, dzin.
pelesiam reik silumos ir dregmes. stalciuj, matyt, per mazai juda oras, o jei dar duona maiselyje, visai ne.
gali duona per vasara saldytuve laikyt :) rimtai.
cipsai bet kokiu atveju pritrauks.
dregmes surinkejas siuo atveju butu veiksmingas, jei nebutu vedinimo. na gerai, "nusausinai" ora, isvedinai - vel tas pats.