Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: bigT
Data: 2010-09-07 15:23:15
  Pakartosiu zinute:

Pas mane tas 3 in1
http://www.skelbimai.lt/data/skelb_foto/2010-07-19/md_svediskas-dregmes-surinke-2798813.jpg
Saldymas ten paprasciausiai padarytas. Perstumi zaslonke tokia ir pucia
i viena puse salta i kita silta ora, Jei ta silta nuvesi kazkur i lauka
tada saldys, kitu atveju viskas susimaiso kambaryje ir tiek.
Yra viduje jonizatorius, taimeris, keli darbo rezimai.
Valosi tik filtrai istraukiami is sono. Galingumas ar tai 300W.

Kaina.... nu noreciau tu 199lt :)

p.s. i Vln as pats ryt vaziuosiu.