Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: bigT
Data: 2010-09-07 14:06:32
  Pernai ziema pirkau atrodo is Erbi. Supermamoj mergos pribure apie
juos
(http://www.supermama.lt/forumas/lofiversion/index.php/t50902-100.html).
Zmona perskaite. As nupirkau. Rodos 299lt mokejau uz toki
http://www.skelbimai.lt/svediskas-dregmes-surinkejas-fasett-1487629.html
   3-4 foto.. (skelbimas ne mano) Nu tai ka.... traukia dregme. Negaliu
sakyt kad kibirais, bet normaliai visai.
Dabar jis tapo nebereikalingas, nes dregmes saltinio namuose nebeliko
(akvariumo) ir atsirado kondishinas kuris ta pati gali atlikti. Jei
domina toks variantas, tai galiu parduot.