Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: eimaz
Data: 2010-09-09 18:16:13
nusipirkau dregnomati i pirti, prie to pacio paziurejau ir kambariu dregme,
tai rodo iki 50%, kaip suprantu cia normali dregme? ar jau per didele?
gal kas paaiskintu tuomet kodel labai greit supelyja duona stalciuje, cipsai
palikti leksteje per nakti is ryto buna nebetraskus (ale dregni :) ) vien
del to buvau sugalvojes pirkti dregmes surinkeja, bet vat pries tai
sugalvojau pasimatuot dregme.

--
www.megarent.lt
Kemperių bei mikroautobusų nuoma