Tema: atsakymas E-zyz ir big T
Autorius: LB
Data: 2010-09-08 15:31:09
atsakymas E-zyz ir big T:
gavau pasiulyma Vilniuj, tai kaip ir nesinori zmogaus apkraut atvezimu, nes
kaune vistiek jam pasiimt tektu is kazkur ir vezt man, o antra - tai kaip ir
katina maise pirkciau, ar ne? Vln bent pabandyt gausiu vietoj, kaip veikia.
pvz., uzia, na ir skaitliukas kiek greit sukasi
jei nesuveiks variantas, galim grizt prie tos temos.
gal neisizeiskit, man pasiulytas variantas nera pigesnis, taciau viskas
vietoj

e-zyz, susibegt galim ir be surinkejo, gusto blyninej

LB