Tema: Re: dregmes surinkejas
Autorius: bigT
Data: 2010-09-07 15:44:47
  Na dregmes surinkimas ir yra paremtas saldymu. Traukia/pucia ora pro
saltas metalines ploksteles, ant ju kondensuojasi vanduo ir nubega i
talpa. Vat ir surinkimas visas.
Tik kaip sakiau yra keli darbo rezimai, gali surinkinet dregme, gali tik
ora makaluot, gali "saldyt". Prie viso to yra jonizatorius, na bent jau
taip rase knygutej + indikatorius isijungia. Dar kinta putimo greitis.