Tema: Re: dilema :|
Autorius: Arj
Data: 2010-05-18 10:27:54
Saip tos pacios cerpes nebaisiai kainuoja, jei stogas paprastas.

va http://www.monier.lt yra detalus aprasymai su visom kainom, tai pats 1kvm cerpiu dangos pigus,  nuo ~20lt/m2
(priklausomai nuo modelio)
spalvu ir profiliu pasirinkimas didelis.
Tik kaina labai zenkliai kelia "specialiosios" cerpes - pvz stogo kraigo pradzios (ar kokia tai retai naudojama) -
150lt/vnt, kai eiline cerpe - iki 5lt/vnt.

Mano nuomone - jei stogas praprastas, "be navarotu" (boksteliu, etc) - cerpes visai svarstytinas variantas, net jei ir
svarbu kad pigiai prasisukti.