Tema: Re: dilema :|
Autorius: dz
Data: 2010-05-17 21:49:37
o realiai zinai ka nors apie skardos neilgaamziskuma? As del pigumo
uzsidengiau ruki (ranila), padengimas ten vienas is pigesniu, karts no karto
smesteli mintis i galva, kiek man ji laikys, net nzn jokiu realiu pvz, kad
prakiurtu ar pan. Kas greiciausiai, mano nuomone, gali nulekt tai varztu
gumines tarpines del temp pokyciu. Bet persukt jas nera jau labai baisus
darbas.

--
www.rees.lt