Tema: Re: dilema :|
Autorius: kb
Data: 2010-05-18 09:45:39
Jai nori skarda det, tik trapecine ar sinusoidine dek arba lygia. Jai desi
cerpini ar kitoki profili kaupk pinigus kitam stogui.
Ka raso skardos storis 0.5 ar 0.6, tai raso cia storiausia vieta.
Profiliuotos skardos storis ne visur vienodas, bangos auksciausioje vietoje
ji yra ploniausia, nes yra stampuojama.