Tema: Re: dilema :|
Autorius: Ostapas
Data: 2010-05-18 09:08:30
nu negaliu pasakyt, kad labai garsas tragiškas... sudėjus 25 cm akmens vatos garsas nemenkai prislopinamas. Šiaip priprantama prie tokių dalykų ir juos pastebi tik tada, kai jau teliko nebesigirdi per audrą (šiferinių stogų savininkai tuo metu parinasi ar nenulups jiems vieno kito lapo dangos :))
Dėl užlipimų ir įbrėžimų - nebaisiai didelis klimaksas saugot. reik žiūrėt, kad batai būtų +/- švarūs ir be įstrigusių akmenukų. Bet tas daug maž galioja visoms stogo dangoms... o kad sulankstyt teisingai padarytą skardą... manau, reik svert kokius 150kg ir ant vienos kojos per stogą šokuot visu svoriu :) be to, skarda tik linksta, kai šiferis tuo tarpu lūžinėja :P

--
pax vobiscum