Tema: Re: dilema :|
Autorius: GBF
Data: 2010-05-18 08:42:36
Gotika ir gražu ir praktiška ir iš Lenkijos atsivest galima :D

Skardos minusas garsas lijant, nepraktiskumas eksplotuojant,
ilgaamziskumas - klaustukas, Nors anksciau zmones denge cinkuota ir vargo
nemate... bet nu as jos nesirenku del garso ir ten to kad reikia saugot nuo
visokiu uzlipimu ar ibrezimu...