Tema: Re: dilema :|
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-17 21:39:54
Bitumines gal ir nieko, bet jei netoliese yra medziu, stogo aukscio ar
didesniu, tai kyla gresme dangai apsamanoti ir pazaliuoti, ypac
siaurineje puseje.....
Be to - ju irengimo kaina pakankamai didele, kadangi po apacia dedasi
OSB plokste.
Skarda - kaip ir nieko, taciau mano nuomone gana neilgalaike, o brangaus
padengimo skarda kainuoja brangiai.
As asmeniskai pasirinkau siferine danga, nors keturslaiciam stogui ko
gero nelabai ji tinka del nelabai grazaus vaizdo briaunose, arba jei
norint padaryt graziai - pakankamai smarkiai paauga skardinimo darbu
Siferis-manau visom kitom savybem yra viena geresniu dangu - galima
vaikscioti, ilgaamzis, as pirkau eternito Gotika siferio kvadrata uz ~20
LTL (9,5 LT/lapas)

Na dar zinoma lieka skiedros, siaudai, cerpes, apie pirmas dvi nieko
pasakyt negaliu, o cerpiu kainos laaabai neskanios....(padidinto
stiprumo stogo konstrukcija bei paciu cerpiu kaina)

--
MaRiUs

Kaunas