Tema: Re: Garantinio darbo irankio, netaisymas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-16 20:27:05
nedirbu nei ten nei ten :) Taciau smalsu, kokie tie rezimai, nes man matyt neteko. Tuo labiau, uzsienietiskoje instrukcijoje.  Jei buna nurodyta: "nenaudot komercinais tikslais", tai tai reiskia tik viena-negalima uz paslauga, atlikta naudojantis siuo irankiu, imt pinigu. Viskas! Gal imestum kokia nuoroda i konkretaus irankio instrukcija gamintojo(!)  tinklapyje? Buciau dekingas, apie rezimus tuos paskaites.