Tema: Re: Garantinio darbo irankio, netaisymas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-14 09:01:43
Va, va-butent, kuo toliau tuo prasciau. Kazkada teko  isgirst mobiliu tel gamintoju atstov. nuomone-mados keiciasi taip greit, kad norint islikti rinkoje, negalima gaisti laiko taisant visokius pasitaikancius bugus. Esme-uzkliuvo tamstai koks bugas, nepatingejai atnesti-gausi nauja. Firmai taip patogiau, nes ne visi atnesa, ne visi pastebi, o greitis gaminant naujus modelius nesuleteja. Panasu, kad ir kiti gamintojai pradejo taip manyt: pirkejas turi dziaugtis, kad daiktas atlaike garantini, nes sumoketa suma uz daikta pernelyg maza. Na, jei apsiskaiciavo ant keliu dienu-pakeis :) Hilti atstovai oficialiai  skelbia-irankis jums turi atnesti planuojama pelna PER garantini laikotarpi. Ilgesnio tarnavimo -nesitikekite, jei pasiseks-vadinasi jus laimingasis.  I tai ir orientuokites. Baisu tai, kad lietuvoje kitokia samprata-daznai netgi garantiniu laikotarpiu sugedusi daikta norint pakeisti reikia irodinet, kad esi ne kupranugaris. Pabreziu-ne visur taip, taciau daznai. Ypac, kai firmai nekaip sekasi.....