Tema: Re: Garantinio darbo irankio, netaisymas
Autorius: Riudolfas
Data: 2010-05-14 19:35:13
Nesuprantu kokia jiems is to nauda, uz mano detale mokesiu virs 500, butu
sutvarke kaip garantini ir OK. Bet mano atvejis dar kito zmogaus atvejis;
Zmones tarpusavyje kalbasi, kitas jau neis ten pirkti, apyvarta nezenkliai
mazeja nuostolis ir jiems ir man.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5115 (20100514) __________

http://www.eset.com