Tema: Re: Garantinio darbo irankio, netaisymas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-13 21:50:38
sutinku. Tik sakau, kad lygiai taip pat sekmingai pradedama prisiknisti prie el. suoliu, VST sertifikuotuose tinkluose :) Man jau spejo vienoje kontoroje pareiksti, kad batu garantija negalioja, mat  (tik pamanyk!), lietuvoje gatviu asfaltas siurkstesnis, nei uzsienyje...Siule rimtais snukiai iseit ir palygint. Pradilo, todel per menesi.  Sakau, tas pats Stihlius netolimoje ateityje gali pareiksti, kad oras Lietuvoje netinkamas.....Arba kad benzinas netinkamas lietuviskoje koloneleje-reikejo pirkt Vokietijoje. Jeigu pyle to tepalo-derejo reikalaut ekspertizes.