Tema: Re: Garantinio darbo irankio, netaisymas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-13 22:35:32
buna visko.......Taciau reik sutikti, kad suma-sumarum labai solidziai atrodo, kai firma duodama garantija ja ir duoda. Aisku-proto ribos visur turi buti, taciau teko turet reikalu su B&O produkcija Vokietijoje. Baveik metus pasinaudojus, pradejo nesiojamo tel batarke (!) puliuot. Suzinojes, kad lietuvoje tas reikalas kainuoja 150lt, uzejau i salona vok, tikedamasis, kad gal ten pigiau. Guztelejo peciais fricas, paziurejo i data ir padave naujutelaiti akuma. O lietuvoje? Visi mano (yra tam ir priezasciu), kad cia visi sukciai, batarkems garantijos ner, o ir Vilniaus beolita, nemirktelejusi pinigu paprase. Tipo neteisingai krovinejai-iskrovinejai:) Skirtingas poziuris i pirkeja, tik ta norejau pasakyt. O prisiknist ir prie stulpo galima norint, sutik :)