Tema: Re: Garantinio darbo irankio, netaisymas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-13 20:45:50
vaikysteje i mopedus reikejo pilti. Nepamenu kad tokie jautrus butu buve. Gramas sian, gramas ten.......Ir praktiskai bile kokio. O cia........ Manau, ta mada, kai siekiama prisiknisti prie pirkejo-nepateisinama. Jau atsiranda atveju, kai aiskinama, kad elekra musu rozetese netinkama, tad garantija negalioja, kai kalbama apie el. irankius. Kas toliau? Ar oras Lietuvos tinka vidaus degimo variklio degimo kamerai?