Tema: Re: Aereco
Autorius: ab
Data: 2010-04-29 10:44:16
Jesus wrote on 2010.04.29 09:19:
> Nezinau kaip su rekupu bet turiu pas save aereco sistema.
> esu patenkintas. kvapus is blogu patalpu isvedina, oras namuose dregmes
> kvapo ir temperaturos prasme normalus.
>
> jei buna stiprus vejas tad orlaides uzdarau bet is principo orlaides
> atidarytos.

žiemą? Kokio tipo orlaidės? Valdomos nuo drėgmės? Ar jos dažniausiai
būna atsidarę? Iš tiesų reaguoja į drėgmę? :) Ta prasme kai nevykdoma
veikla namuose, prisidaro pačios?

Orlaidės akustinės? Jei akustinės, ar sulaiko triukšmą?

Ar visgi jaučiasi tas skersvėjis?

>tiesa pacia sistema dazniai laikau tiesiog isjungta o ijungiu
> kai daug slapios veiklos namuose ar daug sveciu ir panasiai. de lkainu
> neturiu nuomones nes jau buvo imontuota

o dėl ko išjungi? Dėl sąnaudų ar dėl triukšmo, ar kitų priežasčių?

Beje kokiose patalpose sumontuotas oro ištraukimo modulis? Ar girdisi jo
darbas?