Tema: Re: Aereco
Autorius: ab
Data: 2010-04-26 10:24:26
Rimokas wrote on 2010.04.26 08:08:
> Rekupas - tai vedinimas taupant siluma , o aereco - TIK vedinimas . Tai ir
> yra pagrindinis skirtumas . Nu niekaip su tuo aereco nepadarysit silumos
> taupymo

na tas suprantama...  pagrindinis tikslas abiejų sistemų yra vėdinimas,
tik viena sistema gali tai daryti efektyviau, nes panaudoja išmetamo oro
energiją. Bet ją kainuoja įsirengti brangiau... Galima imti geresnę
sistemą ir taupyti... Galima ir kitaip pasielgti, pvz. tą 10k sumą
sutaupytą įrengimui galima išdalinti 10-15 metų į priekį...

pas mane šiek tiek komplikuotas ortakių vedžiojimas, dėl ko pradėta
galvoti apie alternatyvas... Paskui dar prisideda kaina... :)