Tema: Re: Aereco
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-26 18:07:50
Visu pirma rekupas pasiima didele dali ismetamo oro silumos ir oras i
patalpa tiekiamas jau nebe lauko temperaturos. Mano planuojamam naudoti
rekupe netgi nera elektrinio teno.....
Visu antra yra skirtumas kur anksciau gyvenom su naturalia ventiliacija
(oro pritekejimu per kiaurus langus ir uzuolaidomis kabanciomis kokiais
15 laipsniu nuo vertikalios padeties nuo oro srauto)
ir kur yra priverstinis istraukimas, visai kiti oro kiekiai ir greiciai....

--
MaRiUs
Kaunas