Tema: Re: Aereco
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-04-26 09:43:06
arereco jei kainuoja 1/2 rekuperacijos
aišku kad rekuperacija.

aereco pats gali pasidaryti be jų sistemos.

1-2 ištraukimo ventiliatoriai sublokuoti su CO2 davikliu ir drėgmės jutikliu
+ orlaidės. va tau ir aereco. už 1/2 aereco kainą ir dar veiks geriau.

Aereco labai super daugiabučiuose o individualiam namui nelabai.
kaip tik darau vieną daugiabuti su Aereco tikrai labai
super daigtas kai pasirinkimas rankomis darinėjami langai
ar automatizuota sistema. bet renkantis
tarp rekuperacijos ir Aereco .. aereco gauna į kaulus
ne tik dėl kainos energijos taupymo bet ir tai kd
AERECo oro tai nefiltruoja, nešildo ir jaučiami skersvėjai.

Rotacinis Rekupas savo šildytuvą įjungia pilnu galingumu tik ~8-10% per
visą sezoną. tai praktiškai gali rekupą rotacinį paimt ir nestatyti šildytuvo
susitaupys ~2000litų. o tas dienas kai -20 lauke ir žemiau
tiesiog sumažinsi paduodamo oro kiekį ir pakentėsi.
Švedai jau taip daro ir net aukštos klasės firmos taip rekomenduoja.
nes investuoti į kaloriferį kai jį naudoji 8-10% per žiemą
jie skaito neapsimoka.
Bet primenu tai jie daro su ROTACINIAIS ir pažangiais Rotaciniais
kurių naudiongumas >75%.
ir netikįkit plokšteliniais kurie rašo kad jų naudingumas >60% kai kurie
gamintojai įrašę net 80-90% naudingumą plokšteliniams...nesikeiksiu kaip jie mane nervina.
padaugėjo man čia skambučių po parodos konsultacijoms iš draugų ir pažįstamų apie tokius fintus....