Tema: Re: Aereco
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-29 09:54:35
Kazkaip galingas 32m3/h oro srautas manes nezavi :)))
Tokiu atveju jei jau taip jautriai yra reaguojama i klimata tai geriau
statyt ventiliacine centrale su oro dregmes/temperaturos kontrole,
rekupu. kaloriferiu , adiabatiniu vesinimu kokiu ir visa kita (p.s. jei
kam reikia, galiu patekti... :), bet tada jau suprasiu kad ant LT krize
tikrai praejo )

--
MaRiUs
Kaunas