Tema: Re: jo jo visi debilai = tele2 visi telefonai nemokami
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-20 15:00:49
:) tu neberashyk :)
tiesiog paskambink, itrauk mane i savo "ishrinktuju sarasha" ok?

nuo kada architekto projekte dar lango pjuvis? Ypac kai jis nezino kokias
atitvaras tu pirksi? medis? plastikas? aliuminis? Nuo kada?

Langai tai visishkai aishku 5 kameros ir selektyvas ..ok nu dar 3 stiklai
tuo zinios baigaisi
ypac kai atsinesha tokie kaip tu balkonines duris 1000x2450 ir dar tamsios
spalvos ir dar su 3 stiklu (nes geresne garso izoliacija :)  paketais ir dar
su uzraktais ish abieju pusiu ir dar orlaide ir dar kvadrato armuote i
varcia ir sako paskaiciuokit man :) o mes jau mes patys susimontuosim