Tema: Re: kritikos del langu
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-18 11:14:32
kazkada , kai svarsciau varianta del plastikiniu duru-su siaubu pastebejau, kad metaliniai profiliai, esantys plastike, nera niekaip tarpusavyje sujungiami (kampuose) O juk duru silpnoji vieta ir yra kampai? Per juos "lauzimas" gaunasi?  Nu, zodziu-plastikiniu duru tasyk atsisakiau  :) Dabar gal kas pasikeite ir jos  tapo patvaresnes? O siaip-esu isidejes langus is kazkokio pilnavidurio plastiko. Is isores jisai padengtas aliuminiu. Etna, kazkada , senai turejo tokio profilio