Tema: Re: kritikos del langu
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-19 11:21:40

yra keli nemalonus reikalai apie aliuminiu dengta medi (pilnai kaustyt)

namaloniai nuteikia kaina = plius 50%
ir vaizdas , jei nori medzio teksturos (pvz dengi laku lauka, nes matos
medzio faktura be kurios tu neisivaizduoji normalauys gyvenimo :) su
kaustymu atveju turesi dazyta aliumini

todel nesumoketi 50% daugiau bet priziureti 2 kart per metus (NEKAUSTYTus
LANGus)
pereinant (aka profilaktika) per lango remo/staktos medzio pavirshiu UV
vasku (ir kitais brudais) kas 2-3x pratesia apsaugines dangos gyvavima yr
(mano ga;lva) teisingas pasirinkimas/sprendimas