Tema: Re: kritikos del langu
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-18 20:27:24
ilgas rashinelis o klausimai kur? kokius langus tau rekia detis?
eskizus verciau idetum
Medis bet kokiu atveju yra geriau ( jei 7,5 ir 12 =  mano sprendimas butu
medis) cia skirtumas 1% nuo namo samatos?

U  ar kvadratinis profilis joks  ne privalumas paprastai zmones maisho su
statika keliama remui ar varciai del ko ir deda metala i pvc langus,
perfrazaus gali ideti gelezinkelio begi i langa ir :)))) langai nesidarines
Tarpais tarp stiklu 16mm yra gerai  tik jei bus 6-8 mm stiklai tai nebus tu
16 mm
klausimas kokie stiklai storis stiklo tipai? ar dzin  ...?
Pigios plastikines lauko durys yra uzprogramuota beda
Langai turi buti apshiltinamajam sluosnyje

viso kito nesupratau bet kukliai galiu pasakyti gilinkis toliau i langus
KOKIU TAU REIKIA
langu projektas
stiklai?
langu priedai?