Tema: Re: kritikos del langu
Autorius: arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-19 22:13:05

projektas tai kada uzsibreziamos charakteristikos lango

vejo pralaidumas
garso izoliacija
shilumines char.

bet kaip as jau esu kazkada sakes pradedama ih kitos puses = kiek kainuoja
(aukstis plotisir )

> Skaiciavimai atlikti "3 stiklai uz 2 kaina". Sutartyje bus irasyta 44-48mm
> storio paketai. Tokiam storiui bus naudojamos plonesnes stiklajuostes?

48 mm i 71 mm lango rema???????????????? cia jau stipru

> Langu remai bus apsiltinime - is namo vidaus matysis tik stiklajuostes.

nu cia tai man nelabai suprantama , kaznin kodel tu taip, ???