Tema: jo jo visi debilai = tele2 visi telefonai nemokami
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-04-20 13:34:58
Daromas.
Tada ir langai savo vietose ir shalcio tiltu nera ir salone saule
neprikaitina iki 70C tamsiu plyteliu ir mokami pinigai ir parketas turi kur
nueiti ir stumdomos durys sugeba atsidaryti  neliesdamos grindu (didesne
tolerancija nei 5mm nuo grindu) ir zinoma kur turi susimontuoti ir pan

Kaip tau ta informacija pateikti kad tu ja ne tik perskaitytum bet ir
suvoktum?
Ar cia tik siaip asmenines simpatijos man ir siap pasirashineti nori?
a? Paskambink pasidalink mintimis