Tema: Re: Namo dokumentai
Autorius: markizas
Data: 2010-04-08 10:58:12
na, as tiesiog tik ka pridavinejau nama...  neisigincysiu su tavim,
kiekvienam kitaip, as tik pasakiau savo subjektyvia nuomone. gal neirasius
butu paprasciau. jeigu leidime buvo irasyta "namas su pirtimi",  tai ir
pridavimo akte skambes taip pat..., tai ir gali sukelti problemu. kai statai
nama, tai negalvoji, kad vienas zodis gali ka nors reiksti, kai pridavineji,
negali jo "isgrauzti" :), uz tai ir sakau, kad kiekvienas atvejis
individualus ir reikalauja individualaus priejimo.