Tema: Re: Namo dokumentai
Autorius: markizas
Data: 2010-04-08 09:04:51
as ir neimsiu :)))
tvarka dabar zymiai sudetingesne negu 2008metais
kadastriniai matavimai - 800lt
statybos zurnalas - 600-800lt
namo pririsimas (ispildomoji) ??
o tada jau visa kita.
2000 paprastai buna uz finalinius parasus ant akto, uzsimerkiant i
smulkmenas. bet pagrindines pazymas teks susirinkti arba nusipirkti
papildomai.
 dabar juos ten kas diena vis kita "sodina", o visa dokumentacija eina per
vilniu. dabar tokiu dalyku, kaip anksciau, kad inspektorius nebuves objekte,
pasirasytu, nelabai girdejau. jei pasiseks uz pigiai - dziaugsiuosi kartu ir
pasveikinsiu.