Tema: Re: Namo dokumentai
Autorius: markizas
Data: 2010-04-06 20:11:17
su tokiu stoviu,  gausi 100% baigtuma. iki ketvirto punkto, kaip isvardinta
anksciau. po to turi prisiduoti atskiras dalis:
5.varzu matavimo aktas ir elektros inspektorius (padeda darbus atlikes
elektrikas ar rangovas);
6.inspektorius energetikas (pagal kuro rusi, padeda rangovas ar
santechnikas);
7.gamtos apsauga (valymo irenginiu pridavimo aktas, vandentiekio,
kanalizacijos tinklu (lauko)) pridavimo aktai;
tada gali eiti i statybos inspekcija, ten israsys statinio pripazinimo
tinkamu naudoti akta.
ant jo reikes surinkti parasus:
-Energetikos inspekcijos virsininko (gausi jei turesi 5,6 punkta)
-aplinkos apsaugos departamento atstovo
-visuomes sveikatos centro visuomenines sveikatos saugos sk.
-valstybines priesgaisrines prieziuros skyriaus;
-techninio priziuretojo
-statybos inspekcijos inspektoriaus
-ir savo :))
tada registruoji kadastre