Tema: Re: Namo dokumentai
Autorius: Pi.
Data: 2010-04-06 15:20:19
jo... neturiu statybos zurnalo :( sertifikatai, cia kas juos duoda? betonui,
blokeliams? kazkokie popieriukai buvo prie saskaitu.. o kas suskaiciuoja
tuos baigtumo procentus? ar gali but baigtumas su 100% su mano isvardytais
nedadarymais.. del signalizaciju ir pan.
gal zinai kas vilniuj daro panasius darbelius uz $?