Tema: Re: Namo dokumentai
Autorius: Pi.
Data: 2010-04-06 22:58:00
na del tam tikru aplinkybiu namas ketinamas nuomoti.. tad dokumentu reiketu
kaip imanoma per trumpiausia laika.. nors kaip suprantu tas laikas gali
uztrukti ir taip kelis menesius.. tad bandyti laime paciam nelabai
norisi..tad paprasciausia butu kad kazkas nunestu dokus ir parnestu :)) kaip
minejau neturetu kilti kazkokiu problemu.. tik nesinori del nezinojimo
kazkur uzstrigti ir taip prarasti laiko..