Tema: Re: Namo dokumentai
Autorius: Pi.
Data: 2010-04-08 10:05:02
atrodo, kad tu ne lietuvoj gyveni;) niekas nieko nedarys.. bijos del
ateities:)))
is principo kaip emiau leidima statybai.. tai sako nafik tu ta pirti dedi i
projketa.. nes pirciai ir taip nereiktu projekto.. bet gal ir per savo durna
galva idejau i viena leidima..

"markizas" <markizas@giema.lt> wrote in message
> namo pririsima, turejau minty, kad reikia kviesti geodezista, kuris
> padarytu byla, kad namas pastatytas toje vietoje, kur suprojektuotas.
> be pirties nezinau ar pavyks, nebent baigtumas bus dalinis. jei priduotum
> be pirties (kitokiais budais), butu sunku po to ja iteisinti. pirmiausiai
> turetum tartis, kad kadastriniai matuotojai nupiestu tai ko nera, del ko
> labai abejoju, ar pavyks. niekas nerizikuos savo ateitimi del tavo
> pirties.
>

> "Pi." <pisas@one.lt> wrote in message

>>> smulkmenas. bet pagrindines pazymas teks susirinkti arba nusipirkti