Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-04-07 00:06:14
Pas mane irgi Amalvos rekuperatorius. pats montavausi, bet tik po trijjų
metų bepabaigiu uždenginėti vamzdžius.
Rotacinis, palubinis 250m3. Namas 120m2. Žiemą sunaudoja iki 50kWh (prie
vidutinių mėnesinių 250kWh). Teną atjungęs ir paprastai šaltuoju srautą
periodu laikau ant min. Triukšmų per daug tik vonioje (~50dBA), kur
pakabinęs rekupą, kambariuose <40dBA. Skaitau, kad tai labai sėkiminga
investicija. Medžiagos (su rekupu), gręžimas sienų  kainavo pan. ~7kLt. Bet
dabar samdyčiau kolektyvą, kad sumontuotų.