Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: Rimokas
Data: 2010-04-06 09:43:08
"Liuc ir Begemoc" <bebras@shmebras.lt> wrote in message
news:hp7la7$5lc$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> gal galetumet pasidalint patirtim kaip teisingai isirengt name vedinima?
> Mastoma apie rekuperacini, klausomasi kaip visi aiskina, kad "atsidarysi
> langa" ir issivedins, dar sutaupysi 20k....
>
> Idomiausia kokie rekuperacinio vedinimo pliusai/minusai? Ar girdimas
> veikimo triuksmas? Kokios kaina planuotis mazdaug 250 kv.m. namui?
>
> Dekui!

  Is mano puses vieni  +++ . Namas 120 m2 , rekupas Renovent HR , pirktas is
cia
http://www.tenko.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=64&lang=lt .
Mano dydzio namui toks rekupas kainavo 6000 Lt. Man firma ( vietine Utenoj )
padare projekta ir vamzdzius isvedziojo , toliau rekupa ir visus kitus galus
pasijungiau pats . Rekupas ima apie 130 w . Dirba non stop rezimu 7 menesius
.. Triuksmo nesigirdi jokio .