Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-04-03 18:45:53
Firma is Klaipedos, pavadinimo dabar nepasakysiu, o kaina irgi sunku
pasakyti, nes kartu ir rekupas ir kondiskes buvo, bet kaskur manau apie 20
000 lt tai tikrai kainavo. Man sunku lyginti, kaip atrodytu namas be rekupo,
nes su rekupu tai jokiu problemu nepastebiu. Tik kai vaikai prispaudo
mygtumku ir ji isjungia tai po krio laiko prdeda trukti oro.