Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-05 09:16:22
Tai gal cia energijos gamintoju reikalas rupintis, kad ji butu svaresne? Nes
norint gyvent sveikai, bent jau dabar pagal savo pavyzdi matau, kad man tai
kainuoja daug papildomu energijos sanaudu. Kad del to tersiamas oras kokioje
kinijos Chvan Chvong anglies kasyklu provincijoje - tiesa sakant nelabai
mane knisa.