Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: KEdas
Data: 2010-04-04 18:38:20
Tu tikrai nesugebi normaliai į klausimą atsakyti. :(
Būtum parašęs, kad tuose skaičiuose yra ir šildymas, tai nereiktų čia
tuščiai rašinėti.
O dabar vėl balamutyji: negi tie 500kWh tikrai vien rekuperatoriui? Tu
gal vien juo ir šildaisi, kondicionierių gali ir nenaudoti :)

P.S. Energija matuojama ne kW, o kWh, kW matuojama galia.
P.P.S. O OE tai susitvarkyk, instrukcijos:
http://www.liks.lt/modules/tinycontent/index.php?id=25#oe