Tema: Re: Namo vedinimas. Rekuperacinis?
Autorius: Pilietis
Data: 2010-04-05 09:54:22
> As ir taip darau. Ziema pabunu prieblandoj, nes turiu pakraunama
> prozektoriu

As irgi turiu toki prozektoriu :-).
Tik prabundu 5ryto.
Bet virtuveje pas mane dienos sviesos lempa 58W,
tikrai nezabalineju.

> kuri pasikraunu darbo metu,

Nedirbu jokioje tarnyboje jau 5 metai ir nesu pensininkas.

 nieko nekepu, nieko neskalbiu,

Zmona kepa namini piraga ir namine duona, bet kepame po 4-5vnt is kart sode
peciuje. Skalbiames kaip visi normalus zmones karta i savaite.

> arbata darausi su karstu vandeniu is krano,

Kranas yra savas ir sulinyje siurbliukas, neperku vandens is jokiu tiekeju.
Kanalizacija isvezu karta i metus.

>kompus isjungiu, o jei kas nori laiska parasyt sakau, kad ne sezonas,
>pavasari susirasysim,

Kompai veikia kas diena ryte ir vakare, kol pasiskaitinejam naujienas ir
parasinejam tokiems kaip pats..
Intera imu per radio LAN 20Lt/men, o mobilus bites vadafone, kuri papildau
po 10Lt kas keli menesiai.

>akvariuma isjungiu (pavasari  nauju zuvyciu is upes prisigaudau), ir t.t.

Nelaikau jokiu kaciu, sunu ar dar kokiu nesamoniu namie, kas atima mano
laisva laika.
Jei vaziuoju zuvauti, tai ir gaudau zuvi zuvienei, kepimui, rukymui ar
dziovinimui, tikrai ne pasiziureti...

> Bet kiekviena vasara i Palnga nuvaziuoju ir ne seip sau, bet su visais
> navarotais.

Nebuvom Palangoje jau daugiau nei 10metu.
Nemegstam kur yra daug zmoniu.

> P.S  O pats ziauriai daug sunaudoji, as kai nebunu namuose (rasai , kad
> buni sode) tai vasara uz sutaupytus pinigus nuvaziuju ne tik iki Palangos,
> bet ir iki Sventosios.

LT vaziuoju visada tik i Juodkrante, vezames visada dviracius, ten turiu
giminiu, arba vaziuojam prie ezeru, bet visada baidares ir palapine. Jokiose
mokamose turizmo sodybose niekada nebuvom. Tik laukine gamta.
Vasara kiekvienais metais su auto vaziuojam i EU, nakvojam masinoje,
kempinguose, arba privaciam sektoriuje..
Keliavom kas metai po 2-3 savaites, vokietijoje, cekijoje slovakijoje,
pernai po Kroatija.
Jei idomu, tai Kroatijoje pernai dviese su zmona nuvaziavom 4500km ir per 2
savaites kelionei su auto kuru, gyvenimu ir maistu isleidom 2500Lt.

Taip, kad neturiu jokiu planu cia moketi po kelis simtus uz elektra, nes
visada stengiausi taupyti ten, kur sutaupyti tikrai nesunkiai galima.