Tema: Re: Naujas ar senas butas?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-02-24 04:55:14
Na jo, žinom. Tik sienas lubas perdažom, ir ok. O paskui prasidea, blyn,
taigi elektros instaliacija sutrūnijus, ką dabar daryti, taigi reikėjo
lupt ir klot naują,  TV kabelį reiks prie grindjuostės dabar kalti,
vandentiekio vamzdžiai surūdiję, durnas buvau iš kart nepakeičiau,
spinta normaliai neatsistoja nes grindys kažkokios kreivos ir sienos
vingiais eina, ir kaip dabar man reiks išlupti kreivų grindų betoną ir
kiek man išvežimas kainuos, o kaimynai jau mordon nori duoti už
nuolatinius remontus, o ką čia daryti su garsu einančiu per
aukštyn-žemyn išvestus vamzdžius, o gi nieko nepadarysi, toks projektas,
reiks ausų kamštukus pirktis, o kodėl ta išorės siena už spintos visa
supelijo  per žiemą, ir naujų langų angokraščiai supelijo ir t.t.