Tema: Re: Naujas ar senas butas?
Autorius: estas
Data: 2010-02-22 20:17:36
nu gal ne pas visus papildomi mokesciai, tokie kaip pas kolega, tiksliai
neisvardinsiu bet visokie: katilo prieziura, katilo eksploatacija, katilines
elektra, parkingo elektra ir valymas, laiptines valymas ir elektra,
teritorijos valymas, siuksles...
Su visais sitais navarotais pas ji gaunasi panasus rezultatas, kaip pas
mane. Sildymas aisku pas mane 360, pas kolega ~170 gal.