Tema: Re: dalgis Senukuose
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-01-18 00:28:03
Aš irgi panašiai galvoju.
   Nors kita vertus, man pasakojo, kad grūdintą pjūklą medžiui galast
nereikia ar tai negalima. Bet įsitikinau, kad jis atšimpa lygiai taip pat
kaip "negrūdintas" ir galąst jį galima ir reikia. Matyt, čia kažkokia nauja
karta specų užaugo, nieko neišmanančių apie įrankių metalus.
  Beje, paprastas rusiškas "plakamas" dalgis taip pat spyruokliuoja