Tema: Re: dalgis Senukuose
Autorius: Good
Data: 2010-01-17 13:16:53
Cia jau politika pradejote varyti visai be priezasties, si sistema tenkina
masini poreiki, koks jis yra, tokios ir prekes. Pvz.: kuo blogi Fiskars
kirviai ir kiti irankiai? Ar jie taps gersni/blogesni jei pirksi is kito
pardavejo? Kiti kitokiu prekiu brandai (Husquarna, Makita, Tikkurilla ir
t.t.)?
O be to, juk del kiekvieno neesminio varzto neieskosi specializuotos
parduotuves.
Senukai, Ermitazas nei geri, nei blogi, ten yra masino poreikio tenkinimo
vietos. O ir prekes neskirstomos tik pagal jos pardavimo vieta ar gamintoja,
dar svarbu ir konkretus modelis, jo savybes, todel zmogus ir klausia kaip
ten su tais konkreciais dalgiais.