Tema: Re: dalgis Senukuose
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-01-17 12:44:22
Kadangi su dalgiais neuzsiimu, tai tiksliai pasakyti kur gerais dalgiais
prekiaujama nezinau, bet puikiai zinau, jei man reiketu dalgio tai visu
pirma uzsukciau i koki ermitaza, veliau gal i koki stokkeri uzsukciau, gal
ga rimciau patars, bet i senukus jei uzvaziuociau tai siaip pasisiureti kas
ir kaip. Greiciausiai dalgio isvis nepirkciau ar kalto ar nekalto, rasciau
koki kita problemos sprendio buda. Nes IMHO gera iranki is praeitos epohos
rasti prekyboje labai sunku, o ipac SSS.