Tema: Re: dalgis Senukuose
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-01-16 21:43:42
Nieko tu nesupranti. Tik fanatiskas isitikinimas, kad Senukuose nera nieko
gero.
  Man reikia paprasciausio dalgio, o ten, kur as dabar, dalgiu NERA ir
nusipirkt galima tik uzsakant atsiuntima gana brangiai.
 Trumpam busiu Kaune ir aiskinuosi kuo skiriasi plakamieji nuo neplakamuju,
negi taip sunku suprast?
  Mano tevas visa gyvenima naudojo rusiskus ir buvo gerai.